är ingen lek. I alla fall inte innan man fått grepp om det hela. Rullar man för långt bakåt så rullar man av. Baklänges! 

Tur att bästa herr P hjälpte mig att blåsa liv i bollen. Den kändes lite för låg att sitta på. Trots mina försök tidigare att blåsa liv i den.

Jag pumpade mig varm med sonens cykelpump. Hälften av luften blåste ut i mitt ansikte igen då jag skulle stänga till ventilen med plastpluppen. Egentligen fick jag min träning redan där. Pumpa och stäng till. Pumpa och stäng till. Ja, ni kan ju tänka er hur förbannad man blir till slut och faktiskt ger upp. Kastar bollen åt sidan.

Sedan är då P här och ska greja något med min dator. Ser min, (ok, den lyxiga tonårsdotterns då), Pilates boll och utbrister En sån har jag köpt!

Resolut tar han och blåser upp bollen på ett litet kick.

MED MUNNEN!!

Skrivet av annamis 25 mars 2010 klockan 20:54
