Som svensk tjej så hade man ju naturligtvis dåligt rykte. Bara genom att uppenbara sig och tala om att man var svensk. Så naturligtvis färgade jag håret svart och ändrade helt klädstil! Detta fotot är i och för sig från 1988 då jag jobbade som bartender på Camden Palace. Livet lekte och jag var hur cool som helst.

Nu tänker jag att svenska brudars rykte blir skamfilat igen, på grund av Svenska Hollywoodfruar! För det är sådana som de som ger svenska brudar dåligt rykte, om att vi ska vara mer lättfotade än andra. Allvarligt, denna Paivi, vilken planet är hon ifrån? Där hon struttar fram i sina tajta leopardbyxor som är som ett andra skinn mot kroppen. 51 år och trånar hejdlöst efter 20 åriga pojkmodeller.

Jag känner en pinsamhet som kvinna när jag ser och hör detta fnittrande från vuxna kvinnor som lägger sig på en så låg nivå långt under ribban!

Förra omgången kändes inte helt seriös, men denna gången tar serien kanske priset i smaklöshet? Vad är de säger i Amerikat? Tacky?

 Skrivet av annamis 22 mars 2010 klockan 21:54

