kommer upp i tö. Eller innan!

 

Hundskit är ett ständigt hett samtalsämne. Jag bryr mig egentligen inte. Visst är det äckligt med små bajsar som ligger lite varstans men så länge inte just jag trampar i dem så är det inget jag tänker på.

Jag var ute med väninnans dotters galna hund. Hon som kissar så fort hon får syn på mig. Undrar varför jag har den effekten på henne? I alla fall så kopplade jag hunden vid något tillfälle och tog med hunden på en promenad. En kort promenad men i alla fall.

Hon bajsar och den svarta hundskitpåsen som sitter fastknuten på påsen bränner. Måste jag? Ja, jag antar det. Så jag böjer mig ned och plockar upp den varma bajsen. Och jag måste erkänna att jag tyckte det kändes äckligt. Så jag kan förstå varför det ligger hundbajsar lite varstans.

Skrivet av annamis 26 mars 2010 klockan 20:54
