Jimmy Shoo väska idag. En kort stund. Jag hade inte kunnat ana att det var en Jimmy Shoo väska. För det är väl något dyrt och lite finare? Väskor för de rika? Eller väskor för de som lägger sin sista slant på väskan och sedan lever på vatten och skorpor resten av veckorna fram till sommaren? 

Jag är ju inte så mycket med märken. Jag handlar gärna på LOPPIS och jublar då jag finner något, som ingen annan mig veterligen har! Givetvis handlar jag i vanliga klädbutiken också, MEN de riktiga fynden köpes inte där.

Jag tänker som så, samtidigt som jag försöker att gå lite finare med denna fina väska, att ÄR DET EGENTLIGEN NÅGON MENING ATT ÖVERHUVUDTAGET KÖPA EN ORIGINALVÄSKA DÅ DET FINNS KOPIOR? Jag menar Vem tror ändå, att det är äkta och inte kopia?

När jag sedan lämnar över Jimmy Shoo så får jag höra att det ÄR en kopia! 500 kronor kostade den . Köpt i Kina!

Jag känner mig lite lättad av någon anledning.

1295

 

Skrivet av annamis 2 april 2010 klockan 20:00
