,en tjej som låter så trevlig så, på telefon och vill sälja er en bok eller två eller något annat SÅ KÖP!! Vad som helst.

Det kan nämligen vara den lyxiga tonårsdottern som ringer er.

                   För hon fick ju jobbet!! Såklart!!

Hon har redan räknat ut vad hon kommer att tjäna i månaden. Och ser fram emot den provision hon dessutom kommer få!!

Jag gläds med henne, det är roligt att se $-tecken i hennes ögon när hon räknar.

Som bonnatös jag är, så var mitt första sommarjobb att rensa jordgubbsland! Det var inte så himla roligt kan jag berätta.

Jag får väl säga upp mitt livstidsavtal med NIX nu då. Eller också får jag pistolhota dottern att inte ringa hem till lilla Mamma. Den där Mamman som har lite svårt för att säga Nej tack till bra erbjudanden.

Så numera är jag en stolt Mamma till en telefonförsäljare!

Skrivet av annamis 1 april 2010 klockan 13:12
