…så är min första tanke att han faktiskt ser lite ut som Sid Vicious bakifrån. Så lite stolt blir jag ju. Fast det vet han ju inte om såklart. Han vet inte vem Sid Vicious är.

Missförstå mig inte nu. Inte stolt över att han liknar någon som knarkade osv utan stolt över något som har med lite rock´n´roll att göra. För det senaste året så har jag fått utstå tivolimusik och annan elektronisk musik tills öronen blött. Jag har gjort vad jag kunnat för att påverka och överföra min musiksmak på honom men utan framgång.

Dottern har jag lyckats med lite grand, för hon har numera Taxmannen som ringsignal! Så det är jag glad över måste jag säga. Det kom dock som en överraskning. Kändes först som ett intrång i min musiksmak, men sekunden efter så blev jag glad. Kent har ju en spelning på Trädgårdsföreningen i början på augusti. Tänk om hon och jag kunde gå på den tillsammans?

