har jag fått. Från PREMIEPENSION FONDSERVICE. Jag frågar mig nu Vad är detta? Betalningspåminnelse 2 står det att läsa. Bifogat är ett inbetalningskort på 845 kronor. Då är påminnelseavgiften inräknad. Innan var det bara 795 kronor! (moms ingår med 169 kronor)

Första förfallodatum 100218. Andra förfallodatum 100519. Inkasso nästa tydligen. Än har jag inte blivit kontaktad men det är väl bara att invänta antar jag. Om jag ska tro på vad som står.

Jag förstår ingenting!

Under punkt nummer 2 står det att läsa att prenumeration tecknas via nätet eller muntlig accept.

Hm, undrar om jag kan dra mig ur något som jag inte kommer ihåg att jag gått med på?? Jag känner mig själv bäst och detta är något jag absolut inte skulle tacka ja till! Hur många knivar, vågar, joggingset, halsband, parfymer, trådlösa telefoner de än erbjuder…

