Boka fram till tisdag midnatt. London enkelresa 55 kronor. Ja, ni förstår ju, hur det rycker i fingret. Bara en natt eller två. Det är ju perfekt. Bara att trycka enter. Alla uppgifter har jag fyllt i för att sedan radera. Fram till tisdag midnatt. Lätt att boka. Bara att trycka på enter. Åh, vad det lockar. Kan jag inte ordna ledigt är det ju inte så mycket pengar som går till spillo. London i september vore ju klart bäst. Jag kan bara sätta mig på en bänk i Hyde Park så är jag nöjd. Londonlukten är speciell. Hm, ja avgaser säger någon. Jo, kanske det. Men i så fall är den doften speciell. Jag känner att det vore helt ok. Äta buffé på favoritstället i Camden vore bara det värt resan. Päron i chokladfondue till dessert. Inte göra något speciellt. Bara insupa atmosfären. Ingen stad är som London. Enter?

