Sköna Miss Juni ger mig en bloggaward där sju sanningar ska sägas om mig av mig. Kanske vore det en idé att fråga någon annan om sju sanningar om mig. Jag ger mig genast på den kepsbärande sonen…

Nä, jag kan inte sånt säger han först och skakar på axlarna. Efter påtryckningar i X antal minuter säger han…

1. rynkig

2. gillar att plocka blåbär

3. gillar Kent

4. ????????

5. ????????

6. ????????

7. ????????

Ja, efter att sonen på något sätt hamnade i koma över soffkanten så lägger jag ned hans åsikter. Och beträffande punkt nummer 1 så kan jag bara säga som så, att han har en stor plita mitt på näsan. Ja, igen!

1. älskar glass

2. kan sitta och stirra bort flera minuter rätt in i en vägg

3. vill se mig själv som hjälpsam

4. tycker om att diska för hand hemma hos andra

5. möblera nattetid är min grej. Jag är dock inte så organiserad så jag blir ofta inte klar så fort

6. kommer ofta i sista minuten

7. ok, jag är kanske lite rynkig, har celluiter, brösten kanske inte är millimeterlika långa, jag har små knölar som lilltånaglar, pratar när jag ser på film, lite virrig ibland, kan tom. fråga samma fråga tre gånger. Förutom allt detta så är jag så gott som fulländad. Såklart.

Vill jag tillägga något? Ja, men jag nöjer mig och avslutar här. Ok?

