Blev inbjuden och tackade Ja.

Ok för Nescafé, det händer ju inte så ofta att jag dricker det. Det är ju kaffesmaken jag vill åt. Trodde jag ja. Blev efter frukost liggande på soffan. Utmattad. Jag förstod ingenting. Jag kände mig helt orkeslös.

Åkte hem. Fortfarande kände jag mig helt slut i hela kroppen. Fattade ingenting. Vad händer med mig?

Gjorde så som jag brukar, då jag vart ute och kommer hem. Jag laddade kaffebryggaren! Sedan var jag tvungen att ligga en stund på min egen soffa. Trött. Håller jag på att bli sjuk?

Efter att ha släpat mig upp till kaffebryggaren, druckit två muggar kaffe så känner jag mig som människa igen.

Jag höjer nu ett varningens finger Börja aldrig dagen med Nescafé! Man mår liksom inte sig själv.

Häromdagen höll det på att dimpa ned ett oväntat besök på min altan. Det var lite spännande! Undrar om det varit en lång resa, eller bara från ängen på andra sidan staden?

