Novemberlov och mina små änglabarn (demoner, det där pendlar ju lite från dag till dag) har ledigt hela veckan lång.

Den lyxiga tonårsdotterns rum ser ut som ett bombnedslag. Inget ovanligt iofs. Jag menar, hur svårt är det inte att lägga tillbaka saker där vi tog dem? Hänga upp kläderna på galgar är ju så hiiimla tråkigt. OCH jobbigt!

Sonen talade igår om damm som han såg i nattlampans sken och konstaterade att hans rum var dammigt. Jag föreslog en dammsugning idag, men det förstår jag ju hur jobbigt det är. Herregud, I´ve been there!

Jag har också några extra dagar ledigt denna veckan. Det som hänger över mig är det där skåpet i köket som är så fruktansvärt i oordning. Jag ser en pryl jag inte vet var jag ska lägga, så vips in med det i det där skåpet! Det fullkomligt väller ut papper och annat ”skräp” då jag öppnar luckan. Jag måste ta i tu med detta.

