All denna hysteri kring födelsedagspresenten som köptes till sonen. Miss Juni, nu behöver du inte längre undra!

En videokamera, som kan användas under vatten. 3 meter ned. Över vatten. I ur och skur. Tål lite duns.

Kanske inte används var dag men vilken present va? Jag tycker minsann jag är en helt fantastisk mamma som fann denna present. Snubblade i princip över den! och det är de grejorna som oftast blir bra. Som JAG känner mig mest nöjd med. En sådan här borde väl ändå var tonåring ha. Tänk att kunna simma under vattnet och filma. Tänk att hoppa från 5ans trampolin och filma nedfarten i slowmotion. Till exempel. 

Jag själv blev filmad häromkvällen då jag sjöng ikapp med IDOL-gänget. Tittade på reprisen på TV4.se då jag missade fredagens uppvisning. Visst tycker man att man sjunger så fantastiskt bra? Med hörlurar på så man får lite medhörning. Det låter så himla bra. Tills man får se sig själv på film, inspelad i smyg naturligtvis. Herregud, jag trodde jag kunde min Beatles men det låter ju som om jag skriker! Sjunger dessutom falskt! Men vet ni vad jag tror? Jag tror att ”sången” är pålagd efteråt. Någon annans sång, för det där var inte jag…

