Helst av allt vill jag bjuda in en snygg ”man”på 20. I bar överkropp naturligtvis. Han skulle ha med sig någon överraskning vackert inslagen i vitt papper. Snören i  rött guld och silver. Glimten i ögat och naturligtvis väldigt het. Sexig! Runt halsen har han en slips lite slarvigt och löst knuten. Den lossar han än mer, då han träder in innanför tröskeln, och släpper på golvet där han står. Han har glas och rosa mousserande vin under axeln. Snabbt och ledigt blandar han till en drink med frysta jordgubbar och andra bär. Musiken dånar likt när September släpper loss.

…. fast jag vet ju inte om min dotter skulle uppskatta min ”överraskning” till henne där hon står med sina vänner runt sig på sin 18årsbjudning…

– Mamma sa att jag skulle öppna dörren då det knackade klockan åtta…

Jag kan ju säga så här, att jag hade ju definitivt uppskattat en sådan här överraskning då jag fyllde år, fast med en man då i passande ålder. Men det var ingen som tänkte på det!

I morgon fyller den lyxiga tonårsdottern 18. Sedan kan jag ju inte längre kalla henne Den lyxiga tonårsdottern. Så detta blir det sista inlägget med den tituleringen. Hädanefter blir det enbart den lyxiga hon kommer att kallas.

