Etiketter

Ledig dag och det är några saker som jag har prickat av på min lista som jag skulle hinna med idag. Nej, jag har ingen nedskriven lista utan den finns i mitt huvud. Därför glömmer jag då och då saker som jag ska göra på min att-göra-lista!

  • Jag har rotat runt uppe på en iskall vind efter iskalla adventspynterier såsom stjärnor, ljusstakar och mossa. Fann vad jag sökte och fick sedan kramp i foten då jag skulle kliva ned på trästegen from hell.
  • Varit på Djurkliniken på drop-in där liten Tyra fått sin andra vaccination. Inga problem.
  • Ut-och-in-spring med liten hund med önskan att hon vore rumsren IGÅR.
  • Druckit kaffe såklart.
  • Plockat undan den där högen med saker som alltid blir kvar mitt på golvet efter en ommöblering. Jo, jag möblerade hallen igår. Den enkla lack-hyllan med 4 fack blev till en med 8 fack. För skor! Ingen ny lack-hylla utan en gammal köpt på Blocket för något år sedan. Jag älskar blocket. Blocket är bra!
  • Varit hemma hos en väninna och möblat. Jo, hon ville ha min hjälp.
  • Tvättat två maskiner med tvätt. Vikt färdig tvätt. Tråkigt!
  • Ätit potatis och pannbiff.
  • Skottat lite snö har jag även gjort.
  • Varit och köpt toapapper på Rusta. 12-pack för 79 kr.

Ja, ungefär så har min dag sett ut idag. Lite lagom trist sådär.

