Etiketter

Att daytrada, det vore något för mig. Jag tycker att det är så kul med aktier. Så kul när man hittar rätt. Man kan anses som okunnig men träffa så rätt. Tänk att kunna sitta en dag, leka med ett par hundra tusen kronor och få det att öka i värde över en natt. Jag vill helt enkelt kunna försörja mig på aktiehandel!

Jag skulle även vilja ha en liten varm mysig butik där jag endast skulle sälja vita ting. Allt från träsaker till vita laptops. Vad som helst, så länge det är vitt! Jag skulle ha värmeljus som doftade rena lakan. Ibland skulle jag spela hög bra musik. Lenny Kravitz till exempel.

Jag skulle även vilja vinna MASSOR av pengar så jag kunde göra allt det där som jag faktiskt drömmer om!

Jag skulle vilja ha det där lilla röda trähuset som ligger några gator från där jag bor. Det ser så himla mysigt ut!

Ja, och sen, naturligtvis, så önskar jag mig en pool!

