Av en händelse så hamnade jag på sidan hitta.se. En ganska kul sida. Och med mitt dåliga lokalsinne så är det bra att då och då få se en karta som ger en en snabb överblick. Hur bor jag egentligen i förhållande till gasklockan, läppstiftet, nordstan, centralen osv osv? Det finns en fantastisk sida på hitta.se där man till och med kan hamna utanför sin egen port. Det är en ganska häftig upplevelse tycker jag. Det första som jag kollade in var förstås vilka som har en pool på sin bakgård. Det ser man klart och tydligt. Som mina grannar till exempel. En liten pool finns där men det är dock en pool. Detta visste jag iofs redan. Det är mer intressant med de som döljer sin pool på sin bakgård, så den inte syns från gatan. Kanske har jag läst om att denna sida inte är så omtyckt av alla, de som inte vill synas i TV så att säga. Äsch, jag har inget emot det. Jag som hittar så otroligt dåligt vart jag än ska, då är detta till en fantastisk hjälp.

När jag plötsligt stod där utanför min egen port så var det som att se sig i spegeln en dålig dag. Jag ville trä en sån där mössa på det lilla huset där det stod BAD HAIRDAY. På den lilla trädgården och den höga häcken också. Hm…

