Etiketter

Jag ser reklamen för com hem och plötsligt så ser jag vad de gör reklam för. Ja, alltså förutom att det är just com hem.

Fram tills nu har jag enbart sett de två runda goa damerna. Jag har suttit och studerat dem. Är de verkligen tvillingar? Nä. Jag har sett fler och fler olikheter. Näsan. Munnen osv.

Jag har fnissat åt reklamen. Den är så påhittig och blir mer och mer avancerad. I början var den ganska enkel. Men bra. Nu är den helt vild. Nu senast med två svettiga starka sportiga damer i all möjliga sportvinklar.

Jag har ändå fortsatt att studera dessa goa damer. Vill liksom hitta fler olikheter. Vill ibland kunna pausa bilden för att studera. Jag har hela tiden varit så upptagen med detta att jag inte uppfattat vad budskapet med reklamen är. Ja, förutom att det är com hem då.

Först idag såg/hörde jag VAD de gjorde reklam för. Internet i en månad för endast sextionio kronor. Är det bra eller dåligt? Reklamen är bra. Kanske FÖR bra, då budskapet inte når mig fram för jag har full sjå att syna damerna i kjolkanten!

