Etiketter

… så är det lite svårt att hitta delar till en Renault Scenic på skroten? Nåja, jag har i alla fall en bil av detta märke. Den är rostig som f.. låter lite märkligt under färd, lite övriga skönhetsfel här och där men nog ska det väl gå att hitta några felfria delar på den som kan vara åtråvärda för någon. Med dessa ord vill jag berätta att jag nu är på biljakt och vill snarast bli av med den gröna faran.

När jag bytte till vinterdäck senast så var verkstadskillarna intresserade av denna gröna skönhet. Nu är det ju snart dags för däckbyte igen, till sommardäck som jag för övrigt inga har då de jag hade var totalt ytnötta! Utnötta! Kanske vill de fortfarande köpa bilen av mig? Det vore ju i så fall himla bra.

Enligt feng shui ska man ju rensa på vinden för att få ett skönare liv. Bilen står på garagenedfarten men det är ju bara petitesser var sakerna står!

