Etiketter

… i huvudet när det första man tänker på, när man har en ledig dag en strålande solskensdag, är hur många maskiner tvätt man hinner med att tvätta och hänga ut! Idag hann jag med FEM!!

Men jag har roat mig också. Jag har druckit kaffe, läst sju sidor ur Allt i hemmet, varit på loppis, varit på Systembolaget och köpt chilenskt vitt vin ( som vart tänkt att insupas kvällstid på den än ljumma altanen men ej hanns med) varit i mataffären, rastat hund några gånger och så har jag varit på Circus! Vilken dag va? Inte så att jag varit andfådd eller stressad. Det blir jag bara nu när jag ser att jag faktiskt gjort en del. Klockan är iofs 00,39 och jag undrar varför jag är trött… Somnar ifrån en ganska kass film, med Brad Pitt som Jesse James. Och nu när jag ska gå och lägga mig så är HELA sängen full med tvätt. Kul. Jätte! Funderar om det är någon idé med att gå och lägga sig just där, kanske soffan är skön?

