Etiketter

Jo, jag tittade på Sverige-Nordkorea. Väldigt spännande att titta på fotboll även då jag enbart hade mig själv som sällskap. Mitt minspel var rörande. Jag observerade att för var skott mot mål som svenskarna gjorde så bytte jag ställning där i soffan. Hade jag filmat mig själv så hade jag säkerligen fått mig ett gott skratt då jag var ganska underhållande.

Jag observerade att samtliga i det Nordkoreanska laget hade exakt likadana frisyrer. Trenden i det svenska laget att ha en smal fläta någonstans i håret gick som en röd tråd.

I pausen på en kvart gick jag en promenad med hunden. Jag hann till och med plocka en bukett med smörblommor som jag ska ställa på bordet därute. Jag missade avsparken med någon minut. Jag passerade grannarnas hus, där fönstret in till deras TVrum stod vidöppet. Fru S höll mig uppdaterad tills jag nådde min egen ytterdörr. Hon gapar så pass högt att jag förstod att Schelin gjorde någon ytterligare miss mot mål.

Jag har alltid tyckt att Fru S borde bli sportkommentator, fast jag antar att hon svär för mycket…

