Etiketter

Jag åker bort i några dagar. Alltid skönt att komma ifrån stan även om Göteborg är en härlig liten storstad!

Jag kommer att ta det så lugnt. Kommer inte ens att köra om en endaste liten husvagn då jag ämnar ta tåget till Norrköping. Där kommer jag att bjudas på god mat (förhoppningsvis) gott vin (förhoppningsvis) och en skön säng att sova i!

Ingen hund, endast en son med. Som med all säkerhet ej får vin. Hans kusse är i samma ålder och vi möts i Norpan.

Jag har köpt några Björnligan pocket och även Kalle Anka till han att läsa på tågresan. Han kommer att ta emot dem under protest. Herregud, vad går en serietidning upp mot en mp3 med bra lurar med bra musik? Men det är Ok. Det gör inget. Kul att han gillar musik även om det inte är i min smak. Det är ju typ inte Lenny han lyssnar på!! Trots påtryckningar genom åren.

Vi ska i allafall till Kolmården. Jag hoppas på safari. Kussen hoppas på linbanan och jag antar att sonen är med där. Jag däremot, ämnar inte sätta mig i någon linbana då jag lider av svindel! Det var ju inget man kunde tro skulle komma med åren då jag klättrade runt på byggnadsställningar i London, på sjuttonde våningen, nittonhundraåttioåtta… Ja, tjugotre år sedan. Så gammal är jag.

