Etiketter

Shamrock gav mig en award. Tack.

Jag ska svara på 5 frågor, länka tillbaka till den som skickade awarden till mig och skicka vidare till 5 bloggare som har mindre än 100 läsare men som borde ha fler än så!! OK.

 

Varför började du att blogga?

Hm. Jag läste aldrig bloggar. Satt kanske inte mest bakom datorn. En vän uppmuntrade mig i alla fall att börja, så jag började på metrobloggen.se. I maj 2009. Senare höll jag på att bli tokig på alla problem som metrobloggen förde med sig så jag flyttade helt enkelt över till wordpress. Som fungerar ypperligt. För det mesta.

Vilka bloggar följer du?

Jag följer de som finns till höger här i min lista. Många gånger kikar jag även in på deras länklista och vidare in på deras länklistor osv. I all evighet.

Vilka favoritfärger har du?

Ingen egentligen. Men köper jag kläder så blir det ofta svart.

Vilka favoritfilmer har du?

En geishas memoarer. (Allt med Hugh Grant). Tycker om deckare och hysteriskt roliga filmer som den där med han ryssen som vill bli frisör och senare gör karriär som detta i USA. Klipper gamla damer och ger dom det lilla extra i rummet där bakom! Kommer inte ihåg vad den heter…

Vilket land drömmer du om att besöka?

AUSTRALIEN!!

De här bloggarna får en award av mig:

Ah, nä, det får bli frivilligt. Men en blogg som är väldigt rolig och läsvärd är Fredrik. Han har iofs flera tusen följare men vill ni skratta så följ länken i min länklista!

