Etiketter

Det fanns en tid då jag trodde på det som tidningarna skrev. För inte förvrider en journalist sanningen för att hamna på löpsedlar och sälja fler lösnummer? Den journalisten finns väl inte?

Det finns de som tror på allt som tidningarna skriver. Tänk alla de som inte såg intervjun! Som enbart läser löpsedeln. De som är lika godtrogna som jag var tidigare.

Igår hade Aftonbladet denna löpsedel.

Men jag var ju där! Jag satt ju hemma i TVsoffan och lyssnade på intervjun.

Denna löpsedel är ju tagen ur det blå. Jag blir lite förbannad måste jag säga. Vilken jädra attack mot svenska mammor? Om jag inte sett det hela LIVE, så hade jag trott att Camilla Läckberg suttit och hytt med armarna och svurit åt de svenska mammorna. Jag hade trott att hon suttit och gapat, till hela svenska folket hur dåliga föräldrar vi är!

Inte för mitt liv kommer jag köpa Aftonbladet någonsin igen. Detta var liksom bara droppen som fick bägaren…  Jag har köpt den förut. Jag undrar hur många artiklar de dagligen vrider till? Hur många tidigare artiklar har de lurat mig med?

