Etiketter

Veckans FOTOTRISS har benämningen manlighet.

Hm, jag tänker ett slag och kommer att tänka på min Far och vad som kan betyda manlighet för honom. Så här kommer mitt givna bidrag!

Det första fotot föreställer min far vid utegrillen. Vad är mer manligt än att kunna stå vid grillen och grilla kött så säg?!

Det andra fotot föreställer min far då han klyver ved. Både med elektrisk klyvare och med yxa. Det är väl manligt eller hur?!

Det tredje fotot föreställer också min far i hagen med sommarhästarna som går i en hage och betar. Denna mjuka sida där man visar att man tycker om djur är väldigt manlig tycker jag!

Min far är nyss fyllda 84 och han har fått agera modell på alla de 3 manlighetsfotona.

Jag har kapat fotona på mitten, min Far vill inte figurera här på min sida i sin helhet. Jag respekterar det såklart. Jag tycker han är värd en fin present på Fars dag. Med ett fint presentkort från Cool Stuff kommer man ju långt. Min första tanke är nog att i första hand att ge honom ett par tofflor som han kan värma i micron. Man ska ju ge till andra det man vill ha själv och sådana skulle jag verkligen vilja ha!

