Etiketter

Den lyxiga har haft en blygsam tillställning här hemma. Hon fyllde nämligen nitton igår, 111111. Sonen sover borta och jag kommer hem lite senare än tänkt. Allt för att jag inte ska upplevas som att jag kommer indundrande och stör här hemma.

Jag väntar mig mötas av lite stök, sådär det lätt kan bli. Ingenting. Det enda är att den blå iskubslådan av gummi som ligger på köksbänken. Jag undrar, vad har hänt? Hon stökar ju mer när hon är ensam!

Den fina ringen ifrån Albrekts guld gnistrade vackert på Den lyxigas finger där hon låg mellan de nyinköpta svarta sidenlakanen som en primadonna. Jag väckte henne 04,45 och hon vaknade till min skönsång och faktiskt strålade. Hon hade längtat efter att få ta på sig ringen som hon hade önskat sig och faktiskt varit med och provat ut. Jo, det var ett fint ögonblick.

 

 

 

