Etiketter

Jag drömde häromnatten att jag hälsade på Lenny Kravitz efter hans uppträdande på Liseberg.

Jag och min kompis stod naturligtvis längst fram. Jag kan inte känna igen nöjesparken Liseberg i min dröm. Det var på något sätt mer sofistikerat. I alla fall så passerade Lenny oss efteråt, där vi stod uppklädda till tänderna i långklänning och fina uppsatta frisyrer. Det kändes mer som om vi stod längst fram på någon gala.

Lenny passerade men tog två steg tillbaka. Jag måste säga att jag blev djupt besviken. Han såg inte alls ut som på bild. Han såg snarare lite plufsig ut. Han tog oss i hand och så berättade han att han egentligen inte hette Lenny utan Muhammed.

Alltså jag förstår ingenting. Hör detta ihop med att jag är djupt besviken på hans senaste skiva? Är det meningen att jag ska gå vidare?

