Etiketter

,

Jag är kanske inte riktigt sådär frigjord som jag skulle kunna/vilja vara som kvinna. Dock tycker jag att steget mellan att vara en frigjord kvinna till att vara en liggande spretande frigjord kvinna i bastun är milslång. Vissa drar sig inte alls för att ta upp en halv bänk i bastun för att kunna ligga och cykla med benen i vädret eller bara rent ogenerat sitta brett isär med benen. Gränsen går definitivt när man faktiskt tar med sig fruktstunden in i bastun. Är det så jävla (ursäkta) viktigt att få i sig den där apelsinen just i bastun?? Där sitter jag då inklämd mellan en slafsande apelsinätare och en kvinna som ligger och cyklar med benen i vädret! Fast då fick jag faktiskt nog och gick ut därifrån. Nej, jag sa inget heller. Jag vart för förbannad och irriterad för att hitta mina ord.

Frigjorda kvinnor? Pyttsan. Snarare kvinnor med saknad av hur man uppför sig in public!

Jag blir trött på dessa kvinnor som är så ogenerade. Som inte förstår, eller ser, hur detta uppfattas av andra kvinnor. Jag tycker de är äckliga. Så är det!